Uniwersytet Warszawski Wydział Pedagogiczny UW
Strona Główna  |  Rekrutacja 2017/2018  |  Poczta  |  Poczta UW  |  Szukaj  |  Linki  |  English Version  |  USOS  |  APD

Instrukcja dostępu do systemu USOS

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informujemy, że poprzez serwer USOSweb DAK pod adresem:

http://usosweb.dak.uw.edu.pl

można zapoznać się z ofertą zajęć, prowadzonych przez pracowników Wydz. Pedagogicznego w semestrze zimowym 2007/2008.

W celu zapoznania się z własnym PLANEM ZAJĘĆ należy wykonać następujące czynności:


  • krok2: W wyszukiwarkę STUDENCI/PRACOWNICY wpisz swoje imię i nazwisko i wybierz SZUKAJ

  • krok3: Na schemacie planu kliknij polecenie: ZOBACZ PLAN ZAJĘĆ

  • krok4: Plan można wydrukować:

    na drugiej linijce, należy kliknąć w puste okienko obok polecenia DRUKUJ, a następnie wybrać funkcję ZASTOSUJ

Aby obejrzeć szczegółowy OPIS KAŻDEGO KURSU należy:

  • krok 1: Otwórz stronę http://usosweb.dak.uw.edu.pl i wybierz zakładkę KATALOG
  • krok2: W wyszukiwarkę PRZEDMIOTY wpisz nazwę przedmiotu i wybierz SZUKAJ
  • krok 3: Na schemacie planu kliknij polecenie: ZOBACZ PLAN ZAJĘĆ
  • krok4: Plan można wydrukować:

    na drugiej linijce, należy kliknąć w puste okienko obok polecenia DRUKUJ, a następnie wybrać funkcję ZASTOSUJ

    W celu uzyskania DOSTĘPU DO LISTY STUDENTÓW zarejestrowanych na prowadzone przez Państwa zajęcia należy wykonać następujące czynności:

  • krok 1: Otwórz stronę http://usosweb.dak.uw.edu.pl i wybierz z czarnego paska zakładkę MÓJ USOSWEB
  • krok2: Przejdź do Centralnego Systemu Uwierzytelniania, wybierz pomarańczową strzałkę
  • krok 3: Wpisz swój PESEL i hasło, które zostało przekazane w kopercie
  • krok4: z listy po lewej stronie wybierz GRUPY ZAJĘCIOWE
  • krok5: pod nazwą przedmiotu wybierz WSZYSCY STUDENCI ZAPISANI NA ZAJĘCIA
  • krok6: Aby wydrukować listę uczestników zajęć należy:

    zaznaczyć listę studentów, z funkcji PLIK wybrać DRUKUJ z opcją ZAZNACZENIE

    Uwaga!

    • listy uczestników zajęć mogą ulec zmianie TYLKO do 14.10.2007, kiedy nastąpi ostateczne zamknięcie Rejestracji)

    • można zmienić hasło dostępu do list studentów, zarejestrowanych na Państwa zajęciach, korzystając z zakładki umieszczonej w prawym górnym rogu strony ZMIEŃ HASŁO

    • przypadku trudności z zalogowaniem się do systemu prosimy o kontakt z p. Anną Szewczyk p. 114

Pliki cookies w naszym serwisie  |  Ochrona przed spamem  |  Redaktor merytoryczny  |  Webmaster  |  Login