Uniwersytet Warszawski Wydział Pedagogiczny UW
Strona Główna  |  Rekrutacja 2017/2018  |  Poczta  |  Poczta UW  |  Szukaj  |  Linki  |  English Version  |  USOS  |  APD

Pracownicy

[Login]

  

mgr Marek Smulczyk, asystent

Jednostka:  Katedra Polityki Oświaty i Społecznych Badań nad Edukacją

Zainteresowania naukowe:  academic resilience
psychologia edukacji
pomiar osiągnięć szkolnych
uwarunkowania sukcesu edukacyjnego

Wybrane publikacje:  Jakubowski, M., Konarzewski, K., Muszyński, M, Smulczyk, M., Walicki, P. (2017). Szkolne talenty Europy u progu zmian. Polscy uczniowie w najnowszych badaniach międzynarodowych. Raport Fundacji Evidence Institute i Związku Nauczycielstwa Polskiego. Dostęp: www.evidenceinstitute.pl

Smulczyk, M. (2017). Problematyka academic resilience – teoria, badania i praktyczne zastosowanie. Przegląd Badań Edukacyjnych, 2(23), 165-194. http://dx.doi.org/10.12775/PBE.2016.078

Smulczyk, M. (2016). Resilience a edukacja. Rola fenomenu skutecznej adaptacji w osiągnięciach szkolnych. Forum Oświatowe, 28(56), 203-222.

Domański, H., Federowicz, M., Pokropek, A., Przybysz, D., Sitek, M., Smulczyk, M., Żółtak, T. (2016). Ścieżki edukacyjne a zdolności i pozycja społeczna. Studia Socjologiczne. 2016/1, 67-98.

Rajchert, J., Żółtak, T., Smulczyk, M. (2014). Predicting reading literacy and its improvement in the Polish national extension of the PISA study: The role of intelligence, trait- and state-anxiety, socio-economic status and school-type. Learning and Individual Differences, 33, 1-11.

Rajchert, J., Żółtak, T., Smulczyk, M. (2013). Trait-anxiety’s moderating role in predicting academic performance improvement in PISA. Polish Journal od Applied Psychology, 11(3), 73-92.

Telefon:  (022) 55-308-00 wew. 41

Dyżur:  pokój 41, wtorek 10.30-11.30 (po wcześniejszym umówieniu)

Pliki cookies w naszym serwisie  |  Ochrona przed spamem  |  Redaktor merytoryczny  |  Webmaster  |  Login